środa, 24 października 2012

MILITARY



24 X 2012
MORO








#7

Dziś jestem bardzo chora na przeziębienie, NAJ GO RZEJ, ale mimo to, wena twórcza dopisała. Temu właśnie wrzucam dziś tyle zdjęć :))) Poza tym, mój mały brat fotograf wykazał się dziś niezwykle pewną ręką i udało mu się zrobić więcej niż dwa wyraźne zdjęcia! Zmierzamy w dobrym kierunku!
W tym poście odrobina nowości, odrobina staroci i mały dodatek w postaci kolczyków :))

Stylizacja najprostsza na świecie, czarne spodnie, trampki, bluza - nic specjalnego. Co nie znaczy nudno i zwyczajnie! Prosto≠źle! Zdecydowanie wygodnie dziś "wyglądam" (buty, trampki low-top - Converse; czarne spodnie, woskowane - ZARA; bluza moro z ćwiekami na ramionach - ZARA; kolczyki, fake plug'i - TOPSHOP). Pierwsza stylizacja w innych butach niż moje kochane sztyblety, dziś zaufane, klasyczne czarne trampki Converse! OBOWIĄZKOWA pozycja w kolekcji butów. Osobiście uwielbiam tą markę, posiadam aż 5 par różnych all starów, są niezniszczalne, pasują zawsze i do wszystkiego, fenomenalna sprawa. Dzisiejszy król stylizacji to moja bluza moro. Wspominałam ostatnimi czasy o tym, że Zara doskonale połączyła w jedno kilka trendów. Tu przykład, bluza z najmodniejszym jesiennym wzorem i mega modne ćwieki razem! Cudo! Bluza oczywiście super wygodna i zrobiła niezłą furorę :))) Ćwieki są okrągłe i dobrze przytwierdzone, mam ciuch już jakiś czas i wszystkie dzielnie się trzymają. Do tego, czarne woskowane rurki, również polecam posiadać w szafie - na każdą okazje! + zdjęcie porównujące sposób noszenia: podwinięte/niepodwinięte :)) I ciekawe, srebrne kolczyki kupione w moim sklepie #1 jeśli chodzi o dodatki. W Topshop'ie ZAWSZE znajdę coś zabawnego w formie biżuterii, nigdy jeszcze się nie zawiodłam. Kolczyki noszę chyba tylko stamtąd, a te fake plug'i są naprawdę cudne - efekt gwarantowany! Poza tym, kolejne spotkanie z moją grzywką i ombre :)))

xoxo   

5 komentarzy:

  1. te skrócone nogawki za bardzo Ci nogi skróciły :/ ale reszta super! A TEN FAKE PLUG! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się wydaje, że podwinięte nogawki ci skracają nogi tak, że wyglądasz jakbyś miała 145cm wzrostu :/ a na innych zdjęciach gdzie nogawki są normalne wyglądasz na 160cm
    pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo jestem ciekawa jakie inne pary convers'ów posiadasz :))

    OdpowiedzUsuń