niedziela, 21 października 2012

ELEGANCJA FRANCJA



21 X 2012
ELEGANCJA FRANCJA



#4
Chciałabym powiedzieć, że moje ulubione słowo to opór. Dziś, opór elegancko, z okazji występowania w szkole (tak, w niedziele). Od czasu do czasu bawię się w piosenkarkę :))) A teraz bo zabieganym dniu o aspekcie artystycznym usiadłam w końcu  żeby napisać bardzo dystyngowanego stylistycznie posta. Zmiana aranżacji - ogródek babci :))

Jak widać, zdjęcia w odrobinę lepszej jakości i nie w lustrze! Udało mi się dorwać do telefonu mojej mamy - 8 megapikseli i mój brat fotograf, ale żeby nie było zbyt profesjonalnie, drugie zdjęcie zrobiłam sobie sama :) Pół na pół, trochę już znacie, trochę nowości + pierwsze zdjęcie z grzywką, której jestem całkiem dumną posiadaczką, za zasługą fryzjera. A w co się dziś wbiłam (buty, sztyblety z ćwiekami - ZARA; czarne spodnie, woskowane - ZARA; biała, aksamitna koszula z białą błyszczącą wstawką z przodu - ZARA; biała, gruba marynarka oversize - ZARA) Tak, dziś już dałam czadu z tą całą zarą, ale  nie moja wina, że wszystko razem wygląda tak świetnie, a na dodatek jest mega uniwersalne! Poza tym, udowadniam, że klasycznie nie znaczy nudno, nawet taki styl jest całkiem rozrywkowy, a zestawienie czerni i bieli nie tylko dla starszych pań! 

xoxo

2 komentarze:

  1. fajna marynarka :) wiesz może czy są jeszcze takie w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, raczej nie, marynarka kupiona już jakiś czas temu, myśle, że już rok :( ale warto sprawdzić, bo często są rzeczy nawet sprzed 2 sezonów :)

      Usuń