niedziela, 11 listopada 2012

PEANUT BUTTER JELLY TIME




11 XI 2012
WIELOWARSTWOWO


































W końcu o czasie #15

Udało się! Dodaję posta punktualnie! W ramach przeprosin zdjęć jest bardzo dużo, byłam u mojej najlepszej przyjaciółki, która pomogła mi przeprowadzając krótką sesję fotograficzną na jej osiedlu :)) Wyszło mega dobrze, mam dziś najlepsze zdjęcia! Niektóre są w HDRze, co może was dziwić, bo są w pewnym sensie poruszone, ale osobiście bardzo mi się poodbają! Dlatego dziękuje Mai!

Chciałam wam też podziękować za 2.500 wyświetleń! Znowu czuje się niesamowicie. Właściwie to sprawiacie, że codziennie jest lepiej, coraz więcej osób przegląda, lubi i pozytywnie komentuje mojego bloga :)) Dziękuję! To również dlatego dziś dodaje tyle zdjęc, mam nadzieję, że dalej będzie się tak układało!W związku z tym postanowiłam też ubrać się bardzo ładnie (buty, sztyblety z ćwiekami - ZARA; legginsy - Blackmilk clothing; bluzka "peanut butter jelly time" - Mustache Yard Sale; karmelowy sweter oversize - Benetton; torba z napisami - EMPiK; czarna kurtka - ZARA). Mam na sobie chyba najwięcek rzeczy w historii bloga! Jest ciekawie, dużo nowosći, warstw i w ogóle z impetem. Strasznie podoba mi się to, że spod kurtki wystaje sweter, zupełnie niedopasowany "wylewa się" spod kurtki, uwielbiam taki efekt. Szczególnie jeśli kurtka jest luźniejsza, dodaje to takiej nonszalancji, a świetnej stylizacji lekkości. Wasz wygląd mówi wtedy wszystkim "wyglądam świetnie, a przecież w ogóle się nie starałam" - perfekcja w chaosie. Kurtkę znacie, czarna, zwykła, uniwersalna i wiecznie "pognieciona", na każdą okazję i mniej elegancka niż płaszcz - niczego nie wymaga. Wracając do swetra, kolejny mój przyjaciel w wersji oversize, a do tego w świetnym twarzowym kolorze. Noszę go cały rok, w zimę pod kurtkę i płaszcz w lato do shortów, super wygląda jak zakrywa całe spodenki, strasznie mi się to podoba. Nabyłam go rok temu i spotkałam się z pozytywnymi słowami na jego temat. Pod swetrem mam bluzkę z nadrukiem "peanut butter jelly time" kupioną na tegorocznej, kwietniowej edycji Mustache Yard Sale - genialna impreza. Świetna organizacja i w ogóle pomysł, dobrze się bawiłam i znalazłam mnóstwo pięknych rzeczy, ledwo co udało mi się wyrobić z pieniędzmi :)) Kolejna edycja odbędzie się w grudniu tego roku, polecam! Wracając do stylizacji, bluzka jest wykonana z dziwnego, sztywnego materiału, dlatego trudno ją dobrać do czegokolwiek. Ale udało się! Jestem i powracam z moimi blackmilkowymi legginsami! Mam oczy zamydlone miłością do nich, zdecydowanie to jest jeden z najlepszych zakupów w moim życiu! Dziś zawinęłam je na nogawce, dość kontrowersyjne, ale moim zdaniem wygląda dobrze, jeszcze bardziej inaczej niż inne są od wszystkiego same w sobie te legginsy, poszłam po bandzie! I oczywiście moje kochane sztyblety ponad wszystko! Ta stylizacja to jeden wielki eksperyment, mam nadzieje, że podoba się też taka forma :)) Pamiętajcie, nie bójcie się eksperymentować! Ślepe powielanie trendów i śledzenie ich zawsze i wszędzie też nie wygląda dobrze i jest nie zupełnie sensowne. Możecie założyć wszystko, ale z myślą i  z LUSTREM! Bo aż szkoda mijać potem osoby i zastanawiać się jak trudno jest się w czymś przejrzeć! Wszystko jest dla wszystkich i próbujcie! Nie znajdziecie swojego stylu bez błędów i sprawdzania! Warto też zadbać o jakiś znak rozpoznawczy, jak moje czerwone usta czyli "zimowy wygląd 2012", który praktykuję :))

xoxo

12 komentarzy:

  1. supeer to ostatnie zdjęcie :33

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta bluzka! super blog :) widać, że jesteś pomysłowa i nie zdziwię się jak za jakiś czas będziesz sławna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham CIE!!!!!!!!!!!1 :O

    OdpowiedzUsuń
  4. jacieee extra! i Ty masz 15 lat?! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje koki :d za każdym razem inne! :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Masz świetne stylizacje<3 jestem już od dziś fanką twojejo fanpejdża na fejsie :d I takie mam pytanie, z ciekawości- kto to ta Maja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny masz styl ! Super blog dodaję do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń