środa, 5 grudnia 2012

TIGER BEANIE///BLACKMILK

5 XII 2012
NOWO






\




po przerwie #18

Uff, jak dobrze tu znowu być! Dwa tygodnie to całkiem długa przerwa, ale to w końcu nie moja wina, że egzaminy są  trzeba się do nich uczyć! Poza tym zimowe dni ciągle krzyżują mi plany :((( Myślę, że przez jakiś czas posty będą pojawiać się tylko w weekendy, no i oczywiście częściej niż do tej pory! Miałam czas, żeby wymyślić i rozpisać kilka przemyślanych stylizacji!

A dziś zdecydowanie dużo nowości. Ponieważ miałam trochę czasu na poczytanie waszych komentarzy, które w większości są baaardzo miłe, za co wam dziękuję, postanowiłam odnieść się do nich i zmienić kilka rzeczy! Głównie chodziło o buty, macie racje, latałam tylko i wyłącznie w moich sztybletach, ale ile można? Dziś więc zmiana, w ogóle wyszło trochę inaczej niż zwykle (buty z futrem - Timberland; srebrne legginsy - Blackmilk; czarny wełniany sweter - ZARA; czapka z wzorem tygrysa - H&M). Powiem wam szczerze, że jestem strasznie dumna z tej stylizacji, po raz kolejny biję sobie brawo :))) Myślę, że jest troche inspirowana sławnymi, , polskimi bloggerkami, takimi jak MAFF czy Alicepoint, ale zdecydowanie jest w niej też mój zmienny, aczkolwiek opatentowany styl. Od butów zaczynając - kupione 3 sezony temu, a teraz całkiem mocno podbijają polski rynek! Kupione we Włoszech, tam każdy istniejący człowiek posiada chyba takie buty, a że są niezwykle wygodne i dosłownie niezniszczalne (znam osoby, które chodzą w nich już 11 sezonów i nie widać śladu noszenia), a moim zdaniem wiek nadaje takim butom charakteru! Jestem fanką klasycznego modelu, ale tak naprawdę to jest on typowo męski, więc zdecydowałam się na bardzo podobny, ale z futrem i na cieńszej podeszwie. W tym roku w polskich sklepach Timberland są już dostępne wszystkie możliwe modele! Buty służą mi całą POLSKĄ zimę i nie mam na nie złego słowa! Poza tym kolor - musztardowy, który chyba nigdy nie będzie "out" jeśli chodzi o zimę, wyglądają dobrze ze wszystkim, szczególnie z ciemnym jeans'em. Poza tym nadają trochę rockowego look'u każdemu zestawowi! Założyłam je do moich zupełnie nowych, pachnących jeszcze Australią, pięknych legginsów prosto z Black Milka! Nie kupiłabym drugiej pary, gdyby nie 50% off, czyli CYBER MONDAY na blackmilkclothing.com, a to naprawdę mega okazja! Ponieważ mam już jedną, całkiem wzorzastą parę, to zdecydowałam się na bardziej geometryczny, prosty wzór i uniwersalny kolor. Poza codziennym, kosmicznym lookiem, mogą przybrać bardziej wieczorową wersję. Powiem wam, że siedzę w nich praktycznie bez przerwy od trzech dni. Zobaczymy jak sprawdzą się jakościowo, w końcu to jest nadruk. Chyba uzależniam się powoli od takowych, kosmicznych legginsów, są efektowne, wygodne i jedyne w swoim rodzaju! Zdecydowanie coś dla mnie! Sweter znacie, czarny, ze świetnie skrojonym dekoltem, krótszy z przodu, dłuższy z tyłu. Nie da się ukryć, że przyszła zima i warto zakryć pupę i nerki, a poza tym, czuję się bardziej komfortowo mając z tyłu coś dłuższego, a nie latając w samych legginsach, jak przedszkolaczek. Moją wisienką na torcie została wygrzebana z dna szafy czapka w tygrysa. Nie będę ukrywać, że po oględzinach vogue.co.uk dalej modne będą zwierzęce wzorki i inne pantery. Ogólnie czapek nie noszę, ale ta podbiła moje serce, no i nie wyglądam jak 3/4 nastolatek w czapce, czyli "mam czapkę na czubku głowy, żeby A NUŻ nie dotknęła grzywki"! Lubię mieć ciepło w uszy, zapalenie nie należy do rzeczy które są przyjemne. Na zdjęciach nie umknęły pewnie waszej uwadze moje proste mimo wszystko włosy i niemrawa twarz :))))

xoxo


9 komentarzy:

  1. Najsłodsze to zdjęcie 5 od góry <3 :333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeejku.! Zachwycam się twoją urodą i figurą : )
    Kolejna MEGA STYLIZACJA < 3
    Czekam niecierpliwie na kolejny wpis ; *****

    OdpowiedzUsuń
  3. czy tą czapkę to też nosisz na lekcjach czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile zapłaciłaś za te spodnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legginsy :) trafilam na Cyber Monday, więc 40$ (ok.120 zł), ale normalnie kosztują 80$ :)

      Usuń
  5. Super stylizacja, masz potencjał. Powinnaś trochę częściej dodawsć posty, przynajmniej raz w tygodniu. Najlepiej regularnie. Pozdrawiam! Saczes z MoM! :)

    OdpowiedzUsuń